Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6819
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТорчинська, Тамара Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-04-06T11:42:36Z-
dc.date.available2017-04-06T11:42:36Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірнику науковх праць Уманського державного педагогічного універчситету імені Павла Тичнини/ [Ред. кол.: Побірченко Н.С. (Гол. ред.) та інші]. - Умань : ПП Жовтий, 2010. - Випуск 33 с. 121-128uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6819-
dc.description.abstractДемократичні перетворення, що відбуваються в суспільстві, потребують перегляду усталених підходів до навчання української мови в закладах освіти, і передовсім у початковій школі. Проголошення незалежності України, надання українській мові статусу державної спричинилися до значних змін у ставленні до вивчення української мови в країні в цілому та різних її регіонах. Відповідно до Закону про мови в Україні та Державної національної програми «Освіта» потребує докорінної перебудови національна система навчання і виховання школярів, оновлення форм і методів роботи учителя, зокрема, підвищення рівня володіння українською мовою як засобом спілкування, пізнання і впливу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Жовтийuk
dc.subjectрідна моваuk
dc.titleСпонукання молодших школярів до пізнавальної активності на уроках рідної мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tmpA7CA.pdf374,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.