Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6819
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Торчинська, Тамара Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T11:42:36Z | - |
dc.date.available | 2017-04-06T11:42:36Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірнику науковх праць Уманського державного педагогічного універчситету імені Павла Тичнини/ [Ред. кол.: Побірченко Н.С. (Гол. ред.) та інші]. - Умань : ПП Жовтий, 2010. - Випуск 33 с. 121-128 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6819 | - |
dc.description.abstract | Демократичні перетворення, що відбуваються в суспільстві, потребують перегляду усталених підходів до навчання української мови в закладах освіти, і передовсім у початковій школі. Проголошення незалежності України, надання українській мові статусу державної спричинилися до значних змін у ставленні до вивчення української мови в країні в цілому та різних її регіонах. Відповідно до Закону про мови в Україні та Державної національної програми «Освіта» потребує докорінної перебудови національна система навчання і виховання школярів, оновлення форм і методів роботи учителя, зокрема, підвищення рівня володіння українською мовою як засобом спілкування, пізнання і впливу. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ПП Жовтий | uk |
dc.subject | рідна мова | uk |
dc.title | Спонукання молодших школярів до пізнавальної активності на уроках рідної мови | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tmpA7CA.pdf | 374,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.