Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6826
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевчук, Ірина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T17:12:47Z | - |
dc.date.available | 2017-04-06T17:12:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Шевчук І. В. Підготовка майбутнього вчителя до використання графічних схем складених задач для розвитку мислення учнів на уроках математики в початковій школі / І. В. Шевчук // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». – Випуск 2(4). – 2016. – С. 122–127. | uk |
dc.identifier.issn | 2413-3329 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6826 | - |
dc.description | Науковий вісник Мукачівського державного університету Випуск 2 2016 рік | uk |
dc.description.abstract | У статті висвітлена актуальність проблеми підготовки майбутнього вчителя до використання графічних схем складених задач для розвитку мислення учнів на уроках математики в початковій школі, а саме при розв'язку таких задач різними способами, складанням графічних схем та схем аналітичного, синтетичного міркувань, складанням задач до запропонованих граф-схем тощо. При роботи над складеними задачами доцільно використовувати різноманітні методи та засоби навчання, які допомагають учню зрозуміти зміст задачі та шляхи її розв'язання. Мета статті полягає у визначенні ефективних методів навчання математиці, які б активізували думку дитини, а також допомогли вчителям і студентам факультету підготовки вчителів початкової школи оволодіти різноманітними підходами до більш глибокого розуміння математичного матеріалу, розкрили нешаблонні підходи до вирішення складених задач. Головним напрямком написання статті є розробка ряду практичних завдань при роботи з складеною задачею, а саме використання графічних схем, які допомагають учню встановити зв'язки між даними і шуканими величинами і знайти раціональний шлях розв'язку задачі на уроках математики в початковій школі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | розвиток аналітичного та синтетичного міркувань учнів | uk |
dc.subject | активізація розумової діяльності школярів | uk |
dc.subject | проста задача | uk |
dc.subject | складена задача | uk |
dc.subject | граф-схеми до задач | uk |
dc.subject | етапи роботи над складеною задачею | uk |
dc.subject | відомі числові данні задачі | uk |
dc.subject | шукані величини задачі | uk |
dc.subject | раціональний спосіб розв'язку задачі | uk |
dc.title | Підготовка майбутнього вчителя до використання графічних схем складених задач для розвитку мислення учнів на уроках математики в початковій школі | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_Шевчук_(1).PDF | 434,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.