Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2017-04-06T17:12:47Z-
dc.date.available2017-04-06T17:12:47Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШевчук І. В. Підготовка майбутнього вчителя до використання графічних схем складених задач для розвитку мислення учнів на уроках математики в початковій школі / І. В. Шевчук // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія «Педагогіка та психологія». – Випуск 2(4). – 2016. – С. 122–127.uk
dc.identifier.issn2413-3329-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6826-
dc.descriptionНауковий вісник Мукачівського державного університету Випуск 2 2016 рікuk
dc.description.abstractУ статті висвітлена актуальність проблеми підготовки майбутнього вчителя до використання графічних схем складених задач для розвитку мислення учнів на уроках математики в початковій школі, а саме при розв'язку таких задач різними способами, складанням графічних схем та схем аналітичного, синтетичного міркувань, складанням задач до запропонованих граф-схем тощо. При роботи над складеними задачами доцільно використовувати різноманітні методи та засоби навчання, які допомагають учню зрозуміти зміст задачі та шляхи її розв'язання. Мета статті полягає у визначенні ефективних методів навчання математиці, які б активізували думку дитини, а також допомогли вчителям і студентам факультету підготовки вчителів початкової школи оволодіти різноманітними підходами до більш глибокого розуміння математичного матеріалу, розкрили нешаблонні підходи до вирішення складених задач. Головним напрямком написання статті є розробка ряду практичних завдань при роботи з складеною задачею, а саме використання графічних схем, які допомагають учню встановити зв'язки між даними і шуканими величинами і знайти раціональний шлях розв'язку задачі на уроках математики в початковій школі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрозвиток аналітичного та синтетичного міркувань учнівuk
dc.subjectактивізація розумової діяльності школярівuk
dc.subjectпроста задачаuk
dc.subjectскладена задачаuk
dc.subjectграф-схеми до задачuk
dc.subjectетапи роботи над складеною задачеюuk
dc.subjectвідомі числові данні задачіuk
dc.subjectшукані величини задачіuk
dc.subjectраціональний спосіб розв'язку задачіuk
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя до використання графічних схем складених задач для розвитку мислення учнів на уроках математики в початковій школіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Шевчук_(1).PDF434,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.