Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6834
Назва: Формування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності вчителів початкової школи
Автори: Торчинська, Тамара Анатоліївна
Ключові слова: професійно-мовленнєва діяльність
оцінний компонент
педагогічна оцінка
педагогічне оцінювання
оцінна діяпьність вчителя
вчитель початкової школи
мотивація
Дата публікації: 2013
Видавництво: РВВ КГУ вул.Севастопольська, 2, м.Ялта Автономна Республіка Крим
Бібліографічний опис: Торчинська Т. А. Формування оцінного компонента професійно- мовленнєвої діяльності вчителів початкової школи / Т. А. Торчинська // Педагогіка вищої школи:методологія, теорія, технології ІІ том, Київ- Ялта - 2013.с.85-88
Короткий огляд (реферат): В представленной статье рассматриваются теоретические основы формирования оценочного компонента профессионально-речевой деятельности учителей начальной школы и вопрос поиска такой системы педагогического оценивания, которая бы стимулировала у учащихся желание учиться. Доказано, что педагогическая оценка является важным средством мотивации и стимуляции учения, поэтому в руках опытного педагога может стать эффективным фактором воздействия на процесс учебно-познавательной деятельности учащихся, увеличение интереса к обучению, формирование у учащихся ответственности, собранности, настойчивости.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6834
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tmp69C2.pdf318,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.