Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6834
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТорчинська, Тамара Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-04-07T06:22:30Z-
dc.date.available2017-04-07T06:22:30Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТорчинська Т. А. Формування оцінного компонента професійно- мовленнєвої діяльності вчителів початкової школи / Т. А. Торчинська // Педагогіка вищої школи:методологія, теорія, технології ІІ том, Київ- Ялта - 2013.с.85-88uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6834-
dc.description.abstractВ представленной статье рассматриваются теоретические основы формирования оценочного компонента профессионально-речевой деятельности учителей начальной школы и вопрос поиска такой системы педагогического оценивания, которая бы стимулировала у учащихся желание учиться. Доказано, что педагогическая оценка является важным средством мотивации и стимуляции учения, поэтому в руках опытного педагога может стать эффективным фактором воздействия на процесс учебно-познавательной деятельности учащихся, увеличение интереса к обучению, формирование у учащихся ответственности, собранности, настойчивости.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherРВВ КГУ вул.Севастопольська, 2, м.Ялта Автономна Республіка Кримuk
dc.subjectпрофесійно-мовленнєва діяльністьuk
dc.subjectоцінний компонентuk
dc.subjectпедагогічна оцінкаuk
dc.subjectпедагогічне оцінюванняuk
dc.subjectоцінна діяпьність вчителяuk
dc.subjectвчитель початкової школиuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.titleФормування оцінного компонента професійно-мовленнєвої діяльності вчителів початкової школиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tmp69C2.pdf318,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.