Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТорчинська, Тамара Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-04-07T06:45:23Z-
dc.date.available2017-04-07T06:45:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТорчинська Т. А. Теоретичні засади методичної роботи з молодшими школярами над засобами міжфразового зв’язку в тексті/ Торчинська Т.А.// Вісник Прикарпатського національного університету. Серія : Педагогіка. 2013. Випуск XLIX. У двох частинах. – С. 95-101.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6835-
dc.description.abstractу статті висвітлено питання, що стосуються рівня сформованості у молодшого школяра засобів міжфразового звязку у тексті. Обгрунтується одна з передумов поліпшення якості мовного і мовленнєвого розвитку молодших школярів, зокрема ознайомлення з тим, що частинимови поряд з іншими мовними одиницями буруть активну участь у всьому процесі мовленнєвої комунікації, виконують функції засобів міжфразового звязку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво "Тіповіт"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.161.2 373.7, ББК 74.580.0;-
dc.subjectмовленнєва комунікаціяuk
dc.subjectзасоби зв’язкуuk
dc.subjectчастини мовиuk
dc.subjectзв’язне мовленняuk
dc.subjectреченняuk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectмолодший школярuk
dc.subjectзасоби мовленнєвого зв’язкуuk
dc.titleТеоретичні засади методичної роботи з молодшими школярами над засобами міжфразового зв’язку в текстіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tmp55F4.pdf375,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.