Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6835
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Торчинська, Тамара Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-07T06:45:23Z | - |
dc.date.available | 2017-04-07T06:45:23Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Торчинська Т. А. Теоретичні засади методичної роботи з молодшими школярами над засобами міжфразового зв’язку в тексті/ Торчинська Т.А.// Вісник Прикарпатського національного університету. Серія : Педагогіка. 2013. Випуск XLIX. У двох частинах. – С. 95-101. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6835 | - |
dc.description.abstract | у статті висвітлено питання, що стосуються рівня сформованості у молодшого школяра засобів міжфразового звязку у тексті. Обгрунтується одна з передумов поліпшення якості мовного і мовленнєвого розвитку молодших школярів, зокрема ознайомлення з тим, що частинимови поряд з іншими мовними одиницями буруть активну участь у всьому процесі мовленнєвої комунікації, виконують функції засобів міжфразового звязку. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво "Тіповіт" | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 811.161.2 373.7, ББК 74.580.0; | - |
dc.subject | мовленнєва комунікація | uk |
dc.subject | засоби зв’язку | uk |
dc.subject | частини мови | uk |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk |
dc.subject | речення | uk |
dc.subject | текст | uk |
dc.subject | молодший школяр | uk |
dc.subject | засоби мовленнєвого зв’язку | uk |
dc.title | Теоретичні засади методичної роботи з молодшими школярами над засобами міжфразового зв’язку в тексті | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tmp55F4.pdf | 375,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.