Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6856
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дзюбенко, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-08T11:56:24Z | - |
dc.date.available | 2017-04-08T11:56:24Z | - |
dc.date.issued | 2017-04-08 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6856 | - |
dc.description.abstract | практика формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу не відповідає сучасним вимогам, нашою метою було впровадження в навчальний процес технології формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів за допомогою інтелектуально-ігрової діяльності, педагогічних ситуацій, інтерактивних технологій, кредитно-модульних технологій | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.134 | - |
dc.subject | формування | uk |
dc.subject | студенти | uk |
dc.subject | мотиваційне | uk |
dc.subject | позитивне | uk |
dc.subject | ставлення | uk |
dc.subject | вивчення | uk |
dc.subject | предмети | uk |
dc.subject | педагогічний | uk |
dc.subject | цикл | uk |
dc.subject | учитель | uk |
dc.title | Формування у студентів мотиваційно-позитивного ставлення до вивчення предметів педагогічного циклу. | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези 2016 (12).pdf | 137,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.