Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2017-04-11T16:00:44Z-
dc.date.available2017-04-11T16:00:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТезиuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6882-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританії. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка».uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk
dc.subjectвчитель-початківець-
dc.subjectвступний період-
dc.subjectпрофесійне становлення-
dc.subjectпрофесійні пріоритети-
dc.titleПедагогічна підтримка вчителя-початківця у Великій Британіїuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Палагута -тези.pdf312,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.