Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6882
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палагута, Ілона Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-11T16:00:44Z | - |
dc.date.available | 2017-04-11T16:00:44Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Тези | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6882 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні проблеми педагогічної підтримки професійного розвитку майбутніх учителів у Великобританії. Представлено основні підходи до визначення сутності поняття «педагогічна підтримка». | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | педагогічна підтримка | uk |
dc.subject | вчитель-початківець | - |
dc.subject | вступний період | - |
dc.subject | професійне становлення | - |
dc.subject | професійні пріоритети | - |
dc.title | Педагогічна підтримка вчителя-початківця у Великій Британії | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Палагута -тези.pdf | 312,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.