Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6917
Title: ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МОТИВАЦІЇ ДО ПРИЙНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА-НАСТАВНИКА
Authors: Коломієць, Наталія Андріївна
Keywords: формування
майбутні учителі
мотивація
професійна позиція
професійне становлення
педагогічне наставництво
педагог-наставник
спеціальні знання, уміння та навички
підготовленість до педагогічного наставництва
Issue Date: 24-Apr-2017
Series/Report no.: УДК;378:373.5.011.3-051
Abstract: Тези присвячені актуальній проблемі формування у майбутніх учителів мотивації до прийняття професійної позиції педагога-наставника. Основний акцент зроблений на мотивації студентів, яка визначає особливості їх професійного становлення. З’ясовано, що вмотивування майбутніх учителів до прийняття професійної позиції педагога-наставника сприятиме набуттю студентами спеціальних знань, умінь та навичок, що виступають складниками у структурі їхньої підготовленості до педагогічного наставництва.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6917
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuvannya_u_maybutnih_uchiteliv_motivatsiyi.pdf406,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.