Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6917
Назва: ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МОТИВАЦІЇ ДО ПРИЙНЯТТЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ ПЕДАГОГА-НАСТАВНИКА
Автори: Коломієць, Наталія Андріївна
Ключові слова: формування
майбутні учителі
мотивація
професійна позиція
професійне становлення
педагогічне наставництво
педагог-наставник
спеціальні знання, уміння та навички
підготовленість до педагогічного наставництва
Дата публікації: 24-кві-2017
Серія/номер: УДК;378:373.5.011.3-051
Короткий огляд (реферат): Тези присвячені актуальній проблемі формування у майбутніх учителів мотивації до прийняття професійної позиції педагога-наставника. Основний акцент зроблений на мотивації студентів, яка визначає особливості їх професійного становлення. З’ясовано, що вмотивування майбутніх учителів до прийняття професійної позиції педагога-наставника сприятиме набуттю студентами спеціальних знань, умінь та навичок, що виступають складниками у структурі їхньої підготовленості до педагогічного наставництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6917
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_u_maybutnih_uchiteliv_motivatsiyi.pdf406,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.