Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6928
Title: СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІЛЕЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТИ ДЛЯ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ
Authors: Совгіра, Світлана Василівна
Душечкіна, Наталія Юріївна
Keywords: екологічна освіта
освіта в інтересах сталого розвитку
сталий розвиток
екологічна поведінка і екологічна діяльність
Issue Date: 2017
Publisher: International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE”
Citation: Совгіра С.В., Душечкіна Н.Ю. Співвідношення цілей екологічної освіти та освіти для стійкого розвитку / Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference " Scientific Issues of the Modernity" (April 27, 2017, Dubai, UAE) International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE” № 5(21), Vol.3, May 2017. С.55-58
Abstract: У статті були розглянуті взаємозв'язок між поняттями «екологічна освіта» і «освіта в інтересах сталого розвитку». Показує, що в останнє десятиліття змінилися цілі екологічної освіти, особливо в напрямку його компонента особистої діяльності (від екологічної освіти, формування екологічної відповідальності індивіда до формування здатності самостійно застосовувати освітні навички і знання предмета для розробка та організація екологічно безпечної поведінки в прогнозованих проблемних екологічних ситуацій). Встановлено, що коефіцієнт виявлення мети екологічної освіти і освіти в інтересах сталого розвитку є очевидною, що освіта в інтересах сталого розвитку, заснованому на тому, що було написано вище, набагато ширше власне екологічна освіта, оскільки воно включає в себе не тільки природні науки, а й соціальні та гуманітарні знання. Показує, що мета екологічної освіти в інтересах сталого розвитку в даний час є формування екологічної компетентності особистості як здатність і готовність до природоохоронної діяльності на основі принципів екологічної культури в інтересах суспільства і володіти собою. Доведено, що в цілому не змінилися основні принципи, притаманні як екологічної освіти та екологічної освіти в інтересах сталого розвитку, а саме, орієнтація формування екологічної культури за допомогою моральної і духовної трансформації, шляхом зміни екологічної свідомості і способу екологічного мислення, за рахунок поліпшення екологічної поведінки та природоохоронної діяльності. Там немає сумнівів в тому, що практичне значення нових цілей, їх спрямованість на формування здатності вирішувати проблеми, планувати свою діяльність в невеликому передбачуваного, швидко мінливих умовах.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6928
ISSN: 2413-1032
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
совгіра, душечкіна.pdf2,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.