Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6928
Назва: | СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІЛЕЙ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ТА ОСВІТИ ДЛЯ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ |
Автори: | Совгіра, Світлана Василівна Душечкіна, Наталія Юріївна |
Ключові слова: | екологічна освіта освіта в інтересах сталого розвитку сталий розвиток екологічна поведінка і екологічна діяльність |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE” |
Бібліографічний опис: | Совгіра С.В., Душечкіна Н.Ю. Співвідношення цілей екологічної освіти та освіти для стійкого розвитку / Proceedings of the III International Scientific and Practical Conference " Scientific Issues of the Modernity" (April 27, 2017, Dubai, UAE) International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE” № 5(21), Vol.3, May 2017. С.55-58 |
Короткий огляд (реферат): | У статті були розглянуті взаємозв'язок між поняттями «екологічна освіта» і «освіта в інтересах сталого розвитку». Показує, що в останнє десятиліття змінилися цілі екологічної освіти, особливо в напрямку його компонента особистої діяльності (від екологічної освіти, формування екологічної відповідальності індивіда до формування здатності самостійно застосовувати освітні навички і знання предмета для розробка та організація екологічно безпечної поведінки в прогнозованих проблемних екологічних ситуацій). Встановлено, що коефіцієнт виявлення мети екологічної освіти і освіти в інтересах сталого розвитку є очевидною, що освіта в інтересах сталого розвитку, заснованому на тому, що було написано вище, набагато ширше власне екологічна освіта, оскільки воно включає в себе не тільки природні науки, а й соціальні та гуманітарні знання. Показує, що мета екологічної освіти в інтересах сталого розвитку в даний час є формування екологічної компетентності особистості як здатність і готовність до природоохоронної діяльності на основі принципів екологічної культури в інтересах суспільства і володіти собою. Доведено, що в цілому не змінилися основні принципи, притаманні як екологічної освіти та екологічної освіти в інтересах сталого розвитку, а саме, орієнтація формування екологічної культури за допомогою моральної і духовної трансформації, шляхом зміни екологічної свідомості і способу екологічного мислення, за рахунок поліпшення екологічної поведінки та природоохоронної діяльності. Там немає сумнівів в тому, що практичне значення нових цілей, їх спрямованість на формування здатності вирішувати проблеми, планувати свою діяльність в невеликому передбачуваного, швидко мінливих умовах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6928 |
ISSN: | 2413-1032 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
совгіра, душечкіна.pdf | 2,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.