Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестеренко, Інна Борисівна-
dc.date.accessioned2013-10-31T10:36:50Z-
dc.date.available2013-10-31T10:36:50Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/693-
dc.description.abstractПриєднання України у 2005 році до Болонського процесу передбачає створення єдиного освітнього простору вищої освіти. Оскільки ключовим інструментом запровадження інновацій в країнах Європи стало ухвалення нового законодавства про вищу освіту, в Україні також відбулось законодавче закріплення трансформаційних зрушень національної системи вищої освіти за попереднє десятиліття – прийнято Закон України «Про вищу освіту»uk
dc.subjectБолонський процесuk
dc.subjectвища освіта-
dc.subjectЗакон "Про вищу освіту"-
dc.titleТенденції реформування змісту вищої педагогічної освіти України. Законодавче забезпеченняuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези.pdf287,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.