Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/693
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Нестеренко, Інна Борисівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-31T10:36:50Z | - |
dc.date.available | 2013-10-31T10:36:50Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/693 | - |
dc.description.abstract | Приєднання України у 2005 році до Болонського процесу передбачає створення єдиного освітнього простору вищої освіти. Оскільки ключовим інструментом запровадження інновацій в країнах Європи стало ухвалення нового законодавства про вищу освіту, в Україні також відбулось законодавче закріплення трансформаційних зрушень національної системи вищої освіти за попереднє десятиліття – прийнято Закон України «Про вищу освіту» | uk |
dc.subject | Болонський процес | uk |
dc.subject | вища освіта | - |
dc.subject | Закон "Про вищу освіту" | - |
dc.title | Тенденції реформування змісту вищої педагогічної освіти України. Законодавче забезпечення | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези.pdf | 287,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.