Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/694
Title: | Професійна соціалізація фахівців технічного профілю у вищих навчальних закладах ФРН |
Authors: | Бойчевська, Ілона Борисівна |
Keywords: | професійна соціалізація фахівець технічного профілю компетенції професійна компетентність професійна підготовка технічні університети ФРН |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Видавництво “Науковий світ” |
Abstract: | Дисертацію присвячено проблемі професійної соціалізації фахівців технічного профілю у вищих навчальних закладах ФРН. Визначено організаційно-педагогічні засади професійної соціалізації фахівців технічного профілю у вищих навчальних закладах ФРН; здійснено періодизацію реформування системи освіти Німеччини з 1990 до 2011 р.; визначено складові професійної соціалізації (академічна, практична, інформаційно-технологічна та мобільна). Уточнено зміст ключових понять дослідження: «професійна соціалізація», «фахівець технічного профілю», «компетенція», «професійна компетентність». Подальшого розвитку набув аналіз інституційного і нормативно-правового забезпечення професійної соціалізації фахівців технічного профілю, зокрема, вищих спеціалізованих навчальних закладів та технічних університетів ФРН, у яких відбувається підготовка фахівців технічного профілю. До наукового обігу введено нові факти, ідеї і положення, що стосуються професійної соціалізації фахівців технічного профілю. Автором розроблено практичні рекомендації щодо використання позитивного німецького досвіду у вітчизняній професійній соціалізації фахівців технічного профілю на адміністративному, змістовому, організаційному та практичному рівнях. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/694 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
profesijna_sozialisazia_fahivziv_tehnichnogo_profilju.pdf | 909,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.