Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-05-26T12:19:42Z-
dc.date.available2017-05-26T12:19:42Z-
dc.date.issued2017-05-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6949-
dc.description.abstractФормування людини XXI століття проблема дуже актуальна і відповідальна. Це стосується всіх верств населення у світовому масштабі. Особливу ж увагу заслуговує підготовка вчителя. А, саме, підготовка вчителя початкової ланки, оскільки з 1 по 4 клас він викладає основні предмети (мову, математику, природознавство, читання, працю), за різким виключенням, коли інші предмети (фізичне виховання, музику) викладають інші фахівці. Тому вчитель початкових класів є універсальним (не цураймось такого слова). У процесі навчання він не тільки дає знання своїм учням, а вчить мислити, розмірковувати, самостійно розв’язувати будь-які складні питання і життєві ситуації. Разом з тим вчитель виховує своїх учнів на прикладі програмних творів, математичних задач, і насамперед, своїм особистим прикладом. Тому сьогодні так гостро стоїть проблема підготовки педагогічних кадрів для загальноосвітньої школи і початкової зокрема.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінтерактивні технологіїuk
dc.subjectпрофесійна школаuk
dc.titleІнтерактивні технології в практику роботи професійної школиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези.pdf85,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.