Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6949
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Ольга Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-26T12:19:42Z | - |
dc.date.available | 2017-05-26T12:19:42Z | - |
dc.date.issued | 2017-05-26 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6949 | - |
dc.description.abstract | Формування людини XXI століття проблема дуже актуальна і відповідальна. Це стосується всіх верств населення у світовому масштабі. Особливу ж увагу заслуговує підготовка вчителя. А, саме, підготовка вчителя початкової ланки, оскільки з 1 по 4 клас він викладає основні предмети (мову, математику, природознавство, читання, працю), за різким виключенням, коли інші предмети (фізичне виховання, музику) викладають інші фахівці. Тому вчитель початкових класів є універсальним (не цураймось такого слова). У процесі навчання він не тільки дає знання своїм учням, а вчить мислити, розмірковувати, самостійно розв’язувати будь-які складні питання і життєві ситуації. Разом з тим вчитель виховує своїх учнів на прикладі програмних творів, математичних задач, і насамперед, своїм особистим прикладом. Тому сьогодні так гостро стоїть проблема підготовки педагогічних кадрів для загальноосвітньої школи і початкової зокрема. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.subject | професійна школа | uk |
dc.title | Інтерактивні технології в практику роботи професійної школи | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези.pdf | 85,96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.