Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6957
Title: МАРКЕТИНГ ЯК ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУ
Authors: Барвінок, Максим Володимирович
Keywords: маркетинг
філософія
бізнес
успіх
Issue Date: Apr-2017
Citation: МАРКЕТИНГ ЯК ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУ
Abstract: У період соціальних і економічних перетворень інтерес до філософії і значимість філософського осмислення трансформаційних процесів зростають, так як змінюються глибинні світоглядні установки, прийняті у конкретному суспільстві, починається їх ломка, змінюються образ і стиль життя, уявлення про місце людини в ній.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6957
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKETYNH_YaK_FILOSOFIIa_BIZNESU.pdf190 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.