Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6957
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарвінок, Максим Володимирович-
dc.date.accessioned2017-05-28T16:44:00Z-
dc.date.available2017-05-28T16:44:00Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationМАРКЕТИНГ ЯК ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6957-
dc.description.abstractУ період соціальних і економічних перетворень інтерес до філософії і значимість філософського осмислення трансформаційних процесів зростають, так як змінюються глибинні світоглядні установки, прийняті у конкретному суспільстві, починається їх ломка, змінюються образ і стиль життя, уявлення про місце людини в ній.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectфілософіяuk
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectуспіхuk
dc.titleМАРКЕТИНГ ЯК ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MARKETYNH_YaK_FILOSOFIIa_BIZNESU.pdf190 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.