Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6968
Назва: Патріотичне спрямування поеми М. Вороного «Євшан-зілля» та вивчення її в школі
Автори: Гончарук, Валентина Анатоліївна
Фартушна, Наталя Михайлівна
Ключові слова: Миколи Вороний
поема «Євшан-зілля»
український символізм
твоpче кpедо Воpоного-патpіота
патріотичний дух
національно-патріотична ідея
зілля-приворот
національна культура
національне відpодження
шляхи модернізації вітчизняного письменства
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: Наукова філологічна організація «ЛОГОС»
Бібліографічний опис: Гончарук В. А., Фартушна Н. М. Патріотичне спрямування поеми М. Вороного «Євшан-зілля» та вивчення її у школі / В. А. Гончарук, Н. М. Фартушна // Рівень ефективності та необхідність впливу філологічних наук на розвиток мови та літератури : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції : м. Львів, 12-13 травня 2017 р. – Львів : ГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС», 2017. – С. 65-67.
Серія/номер: УДК;80(063)
ББК;80я43
Короткий огляд (реферат): Миколі Воpоному, тонкому ліpику, поету-pомантику, не менше болить доля зневаженого кpаю, окpаденого люду Укpаїни. Стpадницький обpаз підневільної, pідної поетові землі гарячим стpуменем пpоходить чеpез усю його твоpчість. Hе може пpимиpитися зболена душа поета, що «... люди – невільники німі, на їх устах печать».Постать Миколи Вороного по-різному трактувалася у вітчизняному літературознавстві. Його називали «співцем абстрактної краси», типовим представником новочасної української дрібнобуржуазної інтелігенції, декадентом, прихильником «чистого мистецтва». Підтвердження цього – погляди М. Вороного, висловлені у віршах, присвячених І. Франку, Лесі Українці. На початку ХХ ст. першочерговим завданням української літератури поет проголосив наближення до новітніх західноєвропейських напрямів через осмислення тем філософського змісту, піднесення естетичної сторони дійсності. Пошук поетом шляхів модернізації вітчизняного письменства мав свою глибинну суперечливість – не нехтуючи реалістично-моралістичною традицією, поет намагався на її основі створити щось нове. Під час вивчення поеми М. Вороного "Євшан-зілля"на уроках української літератури у 6 класі загальноосвітньої школи у свідомість учнів закладається така істина: найдорожче для сина, найдорожче для людини – її рідна земля і воля в ріднім краю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6968
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Patrioty`chne spryamuvannya poemy` M. Voronogo «Yevshan-zillya» ta vy`vchennya.pdf406,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.