Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7029
Назва: | Формування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освіти |
Автори: | Пічкур, Микола Олександрович |
Ключові слова: | поліпрофесійналізм, художник-педагог, мистецька освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Нині склалися об’єктивні передумови розглядати фах сучасного художника-педагога у контексті дедалі більше зростаючої частки його складно-суміжних видів діяльності: педагога, художника, дизайнера, мистецтвознавця тощо. У цілому нині це окреслюється поняттям «поліпрофесіоналізм фахівця». |
Опис: | Пічкур М. О. Формування поліпрофесійналізму художника-педагога – актуальна проблема сучасної мистецької освіти / М. О. Пічкур // Молодь, освіта, наука та мистецтво : збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнського науково-методичного семінару з Міжнародною участю. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С. 107-111. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7029 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Poliprof_tesy.pdf | 303,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.