Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7046
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.date.accessioned2017-09-27T06:15:27Z-
dc.date.available2017-09-27T06:15:27Z-
dc.date.issued2017-04-25-
dc.identifier.citationВ умовах євроінтеграційних процесів актуальними є дослідження кращих європейських практик щодо підготовки фахівців соціальної сфери. Адже, трансформаційні зміни в Україні вимагають підготовки висококваліфікованих соціальних працівників з акцентом на динамічність, мобільність, адресність, здатних бути провідниками якісних змін, агентами людиноорієнтованої соціальної політики. Трансформаційні процеси торкаються не лише сфери вищої освіти, а й соціальної політики у напрямі соціального обслуговування, що й актуалізує необхідність перегляду та оновлення змісту підготовки фахівців соціальної сфери. Наразі, згідно імплементації Закону України «Про вищу освіту» при Міністерстві освіти і науки України триває розробка державних стандартів із спеціальності «Соціальна робота», а вузи у межах наданої автономності працюють над змістом освітніх програм та над обґрунтуванням спеціалізацій.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7046-
dc.description.abstractУ статті висвітлено зміст професійної підготовки соціальних працівників у Скандинавських країнах із виокремленням загальних рекомендацій для вітчизняної соціальної освіти. Встановлено, що важливим аспектом вищої освіти Швеції, Нідерландів, Фінляндії є принцип «академічної свободи», який має 4 статуси: свобода університету у визначенні змісту навчальних планів та освітніх програм; свобода факультету із визначення змісту дисциплін; свобода викладача із визначення змісту свого курсу; свобода студента у виборі дисциплін і спеціалізації.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;364-
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectсоціальний працівникuk
dc.subjectстандарт вищої освітиuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.titleПрофесійна підготовка соціальних працівників: досвід Скандинавських країнuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко_О.О._стаття.pdf302,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.