Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравченко, Оксана Олексіївна-
dc.date.accessioned2017-09-27T06:19:50Z-
dc.date.available2017-09-27T06:19:50Z-
dc.date.issued2017-02-11-
dc.identifier.citationСучасність характеризується кризою суспільного розвитку – це рубіж, визначальний чинник подальшого поступу у напрямі поліпшення чи погіршення ситуації. У цьому відношенні важливе значення має рівень культурної, духовної зрілості нації, від чого залежить ініціативність, відповідальність за подальший розвиток країни. Ключовим чинником формування вищеозначеного є освіта і культура як основа інтелектуального, духовного, соціального, економічного розвитку суспільства і держави.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7047-
dc.description.abstractУ статті висвітлено новаторську діяльність Пролеткульту – освітньо-просвітницької та культуротворчої організації як історико-педагогічного феномену задля виявлення із загального контексту тих самобутніх новаційних складових, що вирізняли цю організацію в умовах культурно-освітнього руху 1917–1932 рр.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37(477)"1917\1932"(043.3)-
dc.subjectПролеткультuk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectлітератураuk
dc.subjectмузикаuk
dc.subjectтеатрuk
dc.subjectобразотворче мистецтвоuk
dc.titleПРОЛЕТКУЛЬТ ЯК ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН: ВІД СУПЕРЕЧНОСТЕЙ ДО НОВАТОРСТВАuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравченко_О.О._стаття.pdf329,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.