Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7052
Назва: ДОСВІД СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ ДЕМОНСТРАЦІЙНОЇ НАОЧНОСТІ НА УРОКАХ ТЕХНОЛОГІЙ
Автори: Хоменко, Людмила Миколаївна
Ключові слова: демонстраційні стенди
наочність
Дата публікації: 2017
Видавництво: Посвіт, 2017
Бібліографічний опис: Досвід створення та використання демонстраційної наочності на уроках технологій / Л.М. Хоменко //Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи: збірник матеріалів ІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції/ [редактори-упорядники А. Душний, М. Махмудов, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Баку – Ужгород - Дрогобич: Посвіт, 2017. С. 371-372
Короткий огляд (реферат): З давніх часів педагогіка розвивалася за двома напрямами - виховання і навчання. Як правило, навчання проходило з використанням якоїсь демонстраційної наочності. Що полегшувало сприйняття і запам'ятовування нового матеріалу. Але навчання в ті далекі часи носило, як правило, репродуктивний характер і застосування такої наочності було дуже незначним. Крім того, не було і спеціально виготовленої демонстраційної наочності для конкретних тем уроків, її класифікації, системи використання
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7052
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOSVID_STVORENNIa.pdf181,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.