Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоберник, Галина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-09-28T07:06:11Z-
dc.date.available2017-09-28T07:06:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7058-
dc.description.abstractУ статті уточнено зміст понять"інновації","інноваційне навчання","готовність учителя до впровадження нових педагогічних технологій";висвітлено перешкоди педагогів різним,щоб запобігти цим перешкодам;визначена структура інноваційної діяльності вчителя та критерії виявлення ефективності цієї діяльності;розкрито етапи поділу процесу засвоєння нових ідей і відповідно етапи сприйняття інновацій учителяuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;378:373.3.011.3-051-
dc.subjectІнноваціїuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectготовність учителяuk
dc.subjectпідготовкаuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.subjectорганізаціяuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectінноваційне навчанняuk
dc.subjectготовність учителяuk
dc.titleГотовність учителів до впровадження інноваційних педагогічних технологійuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ст17.ГОТОВНІСТЬ УЧ. ДО ВП. ІНН.pdf288,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.