Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7058
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-28T07:06:11Z | - |
dc.date.available | 2017-09-28T07:06:11Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7058 | - |
dc.description.abstract | У статті уточнено зміст понять"інновації","інноваційне навчання","готовність учителя до впровадження нових педагогічних технологій";висвітлено перешкоди педагогів різним,щоб запобігти цим перешкодам;визначена структура інноваційної діяльності вчителя та критерії виявлення ефективності цієї діяльності;розкрито етапи поділу процесу засвоєння нових ідей і відповідно етапи сприйняття інновацій учителя | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:373.3.011.3-051 | - |
dc.subject | Інновації | uk |
dc.subject | навчання | uk |
dc.subject | готовність учителя | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | організація | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | викладач | uk |
dc.subject | інноваційне навчання | uk |
dc.subject | готовність учителя | uk |
dc.title | Готовність учителів до впровадження інноваційних педагогічних технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ст17.ГОТОВНІСТЬ УЧ. ДО ВП. ІНН.pdf | 288,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.