Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7093
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоляда, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-10-05T17:49:34Z-
dc.date.available2017-10-05T17:49:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7093-
dc.description.abstractУ статті виокремлено особливості соціально-педагогічної комунікації в інституті дитячого руху крізь призму проблеми дорослого лідерства. Важливою складовою дитячого руху як соціально-педагогічної системи, системи соціально-педагогічної комунікації, є взаємовідносини між двома основними елементами – дітьми та дорослими. Тому одним із важливих аспектів у розвитку дитячого руху як інституту соціалізації особистості, соціокінетики як науки про дитячий рух є дослідження проблеми лідерства – особистості лідера дитячого формування (організації, об’єднання), виховання лідерських якостей, формування позиції лідера як серед дітей, так і серед дорослих – двох взаємосумісних соціальних підсистем – дитинства (дитячого співтовариства) і дорослого суспільства. Автором здійснено аналіз основних аспектів проблеми дорослого лідерства дитячого руху в історико-педагогічній ретроспективі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціально-педагогічна комунікація, соціалізація особистості, доросле лідерство, дитячий рух.uk
dc.titleОсобливості соціально-педагогічної комунікації крізь призму проблеми дорослого лідерстваuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FEATURES_OF_SOCIAL-PEDAGOGICAL_COMMUNICATION.pdf456,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.