Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7093
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коляда, Наталія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-05T17:49:34Z | - |
dc.date.available | 2017-10-05T17:49:34Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7093 | - |
dc.description.abstract | У статті виокремлено особливості соціально-педагогічної комунікації в інституті дитячого руху крізь призму проблеми дорослого лідерства. Важливою складовою дитячого руху як соціально-педагогічної системи, системи соціально-педагогічної комунікації, є взаємовідносини між двома основними елементами – дітьми та дорослими. Тому одним із важливих аспектів у розвитку дитячого руху як інституту соціалізації особистості, соціокінетики як науки про дитячий рух є дослідження проблеми лідерства – особистості лідера дитячого формування (організації, об’єднання), виховання лідерських якостей, формування позиції лідера як серед дітей, так і серед дорослих – двох взаємосумісних соціальних підсистем – дитинства (дитячого співтовариства) і дорослого суспільства. Автором здійснено аналіз основних аспектів проблеми дорослого лідерства дитячого руху в історико-педагогічній ретроспективі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціально-педагогічна комунікація, соціалізація особистості, доросле лідерство, дитячий рух. | uk |
dc.title | Особливості соціально-педагогічної комунікації крізь призму проблеми дорослого лідерства | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
FEATURES_OF_SOCIAL-PEDAGOGICAL_COMMUNICATION.pdf | 456,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.