Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7121
Назва: ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ
Автори: Голуб, Надія Петрівна
Голуб, Володимир Миколайович
Ключові слова: пізнавальні інтереси, пізнавальна діяльність, навчальні програми, усна народна творчість, мовленнєві порушення, молодші школярі.
Дата публікації: 2017
Серія/номер: УДК 376-056.264-053.4;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена особливостям формування пізнавальних інтересів у дітей із мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства. Проведено аналіз навчальних програм і підручника щодо можливостей використання різних видів усної народної творчості для формування пізнавальних інтересів у молодших школярів. Обґрунтована необхідність використання елементів народознавства у навчальному процесі з дітьми, які мають вади мовлення. Акцентується увага на комплексному використанню різноманітних видів усної народної творчості, що підвищує пізнавальну активність дітей, сприяє розвитку логічного мислення та зв’язного мовлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7121
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattja_Golub_2017.pdf287,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.