Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7121
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолуб, Надія Петрівна-
dc.contributor.authorГолуб, Володимир Миколайович-
dc.date.accessioned2017-10-12T18:34:28Z-
dc.date.available2017-10-12T18:34:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7121-
dc.description.abstractСтаття присвячена особливостям формування пізнавальних інтересів у дітей із мовленнєвими порушеннями при вивченні природознавства. Проведено аналіз навчальних програм і підручника щодо можливостей використання різних видів усної народної творчості для формування пізнавальних інтересів у молодших школярів. Обґрунтована необхідність використання елементів народознавства у навчальному процесі з дітьми, які мають вади мовлення. Акцентується увага на комплексному використанню різноманітних видів усної народної творчості, що підвищує пізнавальну активність дітей, сприяє розвитку логічного мислення та зв’язного мовлення.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 376-056.264-053.4;-
dc.subjectпізнавальні інтереси, пізнавальна діяльність, навчальні програми, усна народна творчість, мовленнєві порушення, молодші школярі.uk
dc.titleФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ УСНОЇ НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stattja_Golub_2017.pdf287,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.