Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7137
Назва: Movlennieva pidtrymka ditey migrantiv v Portugaliyi
Автори: Гут, Наталя Василівна
Ключові слова: діти мігрантів
мовленнєва підтримка
нерідна мова
первинне оцінювання
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Гут Н. Мовленнєва підтримка дітей мігрантів в Португалії / Наталя Гут // Smart-освіта в контексті євроінтеграції України: технології та перспективи: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. 22 березня 2017 р. – Київ : ГО «СМАРТ-ОСВІТА», 2017.  С. 7–10.
Короткий огляд (реферат): Португалія є багатонаціональною країною, але тут не існує поняття «національна меншина», а важливим є дотримання політики рівних можливостей та національного розмаїття. Стаття презентує аналіз чинників, які сприяють ефективній мовленнєвій підтримці учнів – дітей мігрантів. Вказано, що хоча реалізація двомовної освіти вимагає від держави підготовки достатньої кількості кваліфікованих вчителів та спеціалістів, здатних задовольнити лінгвістичні потреби іммігрантів, дослідження свідчать, що вивчення саме рідної мови залишається важливим чинником, здатним вплинути на поглиблення знань про лінгвістичні особливості мови приймаючої країни.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7137
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
language_sup.pdf311,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.