Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7143
Назва: Особливості реалізації комунікативного підходу до навчання іноземної мови
Автори: Комар, Ольга Сергіївна
Ключові слова: комунікативне навчання
комунікативно-орієнтоване навчання
концептуальні принципи
рефлективні принципи
автентичні форми навчання
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Комар О. С. Особливості реалізації комунікативного підходу до навчання іноземної мови. / О. С. Комар // збірник тез доповідей Міжнародної науково- практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії» - Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 100-102 (0,2д.а.)
Короткий огляд (реферат): У тезах представлено детальний аналіз понять «комунікативне навчання» та «комунікативно-орієнтоване навчання» іноземних мов.Окреслені основні принципи навчання відповідно до комунікативного підходу (концептуальні та рефлективні)та характерні їм ознаки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7143
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti realizatsii komunikatyvnoho pidkhodu do navchannia inozemnoi movy.pdf309,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.