Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-10-15T14:49:09Z-
dc.date.available2017-10-15T14:49:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКомар О. С. Особливості реалізації комунікативного підходу до навчання іноземної мови. / О. С. Комар // збірник тез доповідей Міжнародної науково- практичної інтернет-конференції «Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії» - Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 100-102 (0,2д.а.)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7143-
dc.description.abstractУ тезах представлено детальний аналіз понять «комунікативне навчання» та «комунікативно-орієнтоване навчання» іноземних мов.Окреслені основні принципи навчання відповідно до комунікативного підходу (концептуальні та рефлективні)та характерні їм ознаки.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectкомунікативне навчанняuk
dc.subjectкомунікативно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectконцептуальні принципиuk
dc.subjectрефлективні принципиuk
dc.subjectавтентичні форми навчанняuk
dc.titleОсобливості реалізації комунікативного підходу до навчання іноземної мовиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osoblyvosti realizatsii komunikatyvnoho pidkhodu do navchannia inozemnoi movy.pdf309,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.