Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/714
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойченко, Валентина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-31T15:02:32Z | - |
dc.date.available | 2013-10-31T15:02:32Z | - |
dc.date.issued | 2013-10-31 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/714 | - |
dc.description.abstract | Соціально-економічні перетворення, що відбуваються в нашій країні, зумовлюють потреби суспільства в особистості, що володіє новим типом мислення, здатна ефективно розв’язувати свої життєві та професійні проблеми. Основною метою вищої педагогічної освіти в цьому контексті постає не тільки підготовка кваліфікованих працівників відповідного рівня і профілю, які вільно володіють професією, готові до постійного професійного вдосконалення, але й забезпечення умов для прояву ними самостійності і творчої самореалізації, які є рушійною силою здійснення предметних і соціокультурних перетворень. | uk |
dc.subject | формування педагогічного мислення | uk |
dc.subject | керівника навчального закладу | uk |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
cээээээээээ -ээээээээ.pdf | 67,01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.