Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2013-10-31T15:02:32Z-
dc.date.available2013-10-31T15:02:32Z-
dc.date.issued2013-10-31-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/714-
dc.description.abstractСоціально-економічні перетворення, що відбуваються в нашій країні, зумовлюють потреби суспільства в особистості, що володіє новим типом мислення, здатна ефективно розв’язувати свої життєві та професійні проблеми. Основною метою вищої педагогічної освіти в цьому контексті постає не тільки підготовка кваліфікованих працівників відповідного рівня і профілю, які вільно володіють професією, готові до постійного професійного вдосконалення, але й забезпечення умов для прояву ними самостійності і творчої самореалізації, які є рушійною силою здійснення предметних і соціокультурних перетворень.uk
dc.subjectформування педагогічного мисленняuk
dc.subjectкерівника навчального закладуuk
dc.titleФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНЬОГО КЕРІВНИКА НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМАuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cээээээээээ -ээээээээ.pdf67,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.