Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7150
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комар, Ольга Сергіївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-15T18:04:58Z | - |
dc.date.available | 2017-10-15T18:04:58Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Комар О.С. Ситуативні вправи та їх роль під час навчання англійської мови у межах комунікативного підходу / О.С. Комар // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка: матеріали Всеукраїнської науково- практичної Інтернет-конференції – Полтава: АКУП ПДАА, 2017. – С. 194-197 (0,3 д.а.) | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7150 | - |
dc.description.abstract | У тезах представлені основні положення комунікативно-функціональної лінгвістики. Визначено, що структура системи вправ для навчання іноземної мови складається в основному з трьох систем (вправ на засвоєння лексичного матеріалу,вправ для формування мовленнєвих умінь та навичок,комунікативних вправ),що сприяє володінню відповідними аспектами мови. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | ситуативні вправи | uk |
dc.subject | ситуативно-орієнтоване навчання | uk |
dc.subject | комунікативно-функціональна лінгвістика | uk |
dc.subject | комунікативні вправи | uk |
dc.title | Ситуативні вправи та їх роль під час навчання англійської мови у межах комунікативного підходу | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sytuatyvni vpravy ta yikh rol pid chas navchannia anhliiskoi movy u mezhakh komunikatyvnoho pidkhodu.pdf | 330,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.