Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-10-15T18:04:58Z-
dc.date.available2017-10-15T18:04:58Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКомар О.С. Ситуативні вправи та їх роль під час навчання англійської мови у межах комунікативного підходу / О.С. Комар // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка: матеріали Всеукраїнської науково- практичної Інтернет-конференції – Полтава: АКУП ПДАА, 2017. – С. 194-197 (0,3 д.а.)uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7150-
dc.description.abstractУ тезах представлені основні положення комунікативно-функціональної лінгвістики. Визначено, що структура системи вправ для навчання іноземної мови складається в основному з трьох систем (вправ на засвоєння лексичного матеріалу,вправ для формування мовленнєвих умінь та навичок,комунікативних вправ),що сприяє володінню відповідними аспектами мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectситуативні вправиuk
dc.subjectситуативно-орієнтоване навчанняuk
dc.subjectкомунікативно-функціональна лінгвістикаuk
dc.subjectкомунікативні вправиuk
dc.titleСитуативні вправи та їх роль під час навчання англійської мови у межах комунікативного підходуuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sytuatyvni vpravy ta yikh rol pid chas navchannia anhliiskoi movy u mezhakh komunikatyvnoho pidkhodu.pdf330,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.