Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7151
Назва: Педагогічні умови формування професійної позиції майбутнього вчителя англійської мови під час комунікативного навчання
Автори: Комар, Ольга Сергіївна
Ключові слова: педагогічні умови
комунікативне навчання
модерація
коучінгові технології
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Комар О. С. Педагогічні умови формування професійної позиції майбутнього вчителя англійської мови під час комунікативного навчання. / О. С. Комар // збірник тез доповідей Міжнародної науково- практичної конференції «Формування особистості в багатоступеневій системі освіти: досвід, реалії, перспективи» Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2017. – С. 71 – 73.
Короткий огляд (реферат): Тези висвітлюють проблему розробки педагогічних умов формування професійної позиції майбутнього вчителя англійської мови під час комунікативного навчання, що не є достатньо вивченою в сучасних дослідженнях.Представлено педагогічні умови формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі комунікативного навчання, які базуються на положенні суб’єктного, діяльнісного, особистісно-спрямованого та аксіологічного підходів; концепції формування особистості учителя, педагога-професіонала; концептуальні основи теорії модерації як інструмента для нестандартної організації процесу взаємодії суб’єктів педагогічної діяльності; теоретико-практичні основи застосування коучінгових технологій в педагогічній освіті. За рахунок технології коучінга та модерації,визначено основу формування системи професійно-педагогічних цінностей особистості вчителя та розвитку його мотивації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7151
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.