Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7151
Title: Педагогічні умови формування професійної позиції майбутнього вчителя англійської мови під час комунікативного навчання
Authors: Комар, Ольга Сергіївна
Keywords: педагогічні умови
комунікативне навчання
модерація
коучінгові технології
Issue Date: 2017
Citation: Комар О. С. Педагогічні умови формування професійної позиції майбутнього вчителя англійської мови під час комунікативного навчання. / О. С. Комар // збірник тез доповідей Міжнародної науково- практичної конференції «Формування особистості в багатоступеневій системі освіти: досвід, реалії, перспективи» Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2017. – С. 71 – 73.
Abstract: Тези висвітлюють проблему розробки педагогічних умов формування професійної позиції майбутнього вчителя англійської мови під час комунікативного навчання, що не є достатньо вивченою в сучасних дослідженнях.Представлено педагогічні умови формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі комунікативного навчання, які базуються на положенні суб’єктного, діяльнісного, особистісно-спрямованого та аксіологічного підходів; концепції формування особистості учителя, педагога-професіонала; концептуальні основи теорії модерації як інструмента для нестандартної організації процесу взаємодії суб’єктів педагогічної діяльності; теоретико-практичні основи застосування коучінгових технологій в педагогічній освіті. За рахунок технології коучінга та модерації,визначено основу формування системи професійно-педагогічних цінностей особистості вчителя та розвитку його мотивації
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7151
Appears in Collections:Факультет іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.