Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКомар, Ольга Сергіївна-
dc.date.accessioned2017-10-15T19:16:15Z-
dc.date.available2017-10-15T19:16:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКомар О. С. Педагогічні умови формування професійної позиції майбутнього вчителя англійської мови під час комунікативного навчання. / О. С. Комар // збірник тез доповідей Міжнародної науково- практичної конференції «Формування особистості в багатоступеневій системі освіти: досвід, реалії, перспективи» Умань: Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2017. – С. 71 – 73.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7151-
dc.description.abstractТези висвітлюють проблему розробки педагогічних умов формування професійної позиції майбутнього вчителя англійської мови під час комунікативного навчання, що не є достатньо вивченою в сучасних дослідженнях.Представлено педагогічні умови формування професійної позиції майбутнього вчителя в процесі комунікативного навчання, які базуються на положенні суб’єктного, діяльнісного, особистісно-спрямованого та аксіологічного підходів; концепції формування особистості учителя, педагога-професіонала; концептуальні основи теорії модерації як інструмента для нестандартної організації процесу взаємодії суб’єктів педагогічної діяльності; теоретико-практичні основи застосування коучінгових технологій в педагогічній освіті. За рахунок технології коучінга та модерації,визначено основу формування системи професійно-педагогічних цінностей особистості вчителя та розвитку його мотиваціїuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectкомунікативне навчанняuk
dc.subjectмодераціяuk
dc.subjectкоучінгові технологіїuk
dc.titleПедагогічні умови формування професійної позиції майбутнього вчителя англійської мови під час комунікативного навчанняuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.