Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПалагута, Ілона Василівна-
dc.date.accessioned2017-10-16T09:09:47Z-
dc.date.available2017-10-16T09:09:47Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтаттяuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7154-
dc.description.abstractIn the article the basic problems of the pedagogical support of future teacher’s professional development in Great Britain are analyzed. Basic approaches to the determination of the concept «pedagogical support» are presented.The «period of young teacher’s entrance on his position” is reflected and described.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectprofessional development-
dc.subjectpedagogical support-
dc.subjectGreat Britain-
dc.titleStages of the pedagogical support of future teacher's professional developmentuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stages of the pedagogical support of future teacher's professional development.PDF183,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.