Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-10-24T07:41:11Z-
dc.date.available2017-10-24T07:41:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПавлюк В. Перспективи використання методу предметно-мовного інтегрованого навчання // Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст : матеріали Міжнародної наукової конференції (25-26 травня 2017 р.). – Умань, 2017. – С. 79-82.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7162-
dc.description.abstractГлобальна інтеграція в економічний, соціальний, культурний та політичний простір впливає на потреби сучасної освіти. Вже сьогодні у школах Європи та Північної Америки кількість дітей мовних меншин постійно зростає і предметно-мовне інтегроване навчання стає все більш актуальним за цих умовuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманьuk
dc.subjectпредметно-мовне інтегроване навчанняuk
dc.subjectінтенсивні програми-
dc.subjectпредметна компетентність-
dc.subjectзміст навчальної програми-
dc.titleПерспективи використання методу предметно-мовного інтегрованого навчанняuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
converted_file_fd7257e3.pdf97,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.