Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7162
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Вікторія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-24T07:41:11Z | - |
dc.date.available | 2017-10-24T07:41:11Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Павлюк В. Перспективи використання методу предметно-мовного інтегрованого навчання // Трансформації в українській освіті і наукових дослідженнях: світовий контекст : матеріали Міжнародної наукової конференції (25-26 травня 2017 р.). – Умань, 2017. – С. 79-82. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7162 | - |
dc.description.abstract | Глобальна інтеграція в економічний, соціальний, культурний та політичний простір впливає на потреби сучасної освіти. Вже сьогодні у школах Європи та Північної Америки кількість дітей мовних меншин постійно зростає і предметно-мовне інтегроване навчання стає все більш актуальним за цих умов | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань | uk |
dc.subject | предметно-мовне інтегроване навчання | uk |
dc.subject | інтенсивні програми | - |
dc.subject | предметна компетентність | - |
dc.subject | зміст навчальної програми | - |
dc.title | Перспективи використання методу предметно-мовного інтегрованого навчання | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
converted_file_fd7257e3.pdf | 97,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.