Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/718
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2013-10-31T16:06:23Z-
dc.date.available2013-10-31T16:06:23Z-
dc.date.issued2013-05-01-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/718-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутність і запропоновано до наукового вжитку новий термін «інклюзивна педагогіка», розкрито педагогічні засади інклюзивної освіти, визначено спектр оновлених функцій професійної діяльності вчителя початкової школи й обґрунтовано необхідність упровадження спецкурсу «Інклюзивна педагогіка початкової школи» в процес професійної підготовки майбутнього педагога за спеціальністю «Початкова освіта».uk
dc.publisherПроблеми сучасої педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. - Зб. статей. - Ялта: РВВ КГУ, 2013. - Вип.39. - Ч. 2. - С. 293-300.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378: 37.046''465*7/11;373.3+376;-
dc.subjectінклюзивна освіта, інклюзивна педагогіка, зміст професійної підготовки, майбутній учитель початкових класівuk
dc.titleІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА В ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INKLUS_PEDAGOGIC_staty.pdf174,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.