Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7228
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Інші назви: ORGANIZATION OF TEACHING PRACTICE IN HIGH SCHOOL AS A FACTOR OF PROFESSIONAL COMPETENCE DEVELOPMENT OF FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHERS
Автори: Безлюдна, Віта Валеріївна
Ключові слова: педагогічна практика
іноземна мова
компетентнісний підхід
вища школа
Дата публікації: 2017
Серія/номер: УДК 378: 373.5.011.3-051:811;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються особливості організації педагогічної практики у вищій школі на сучасному етапі. В структурі педагогічної практики з іноземної мови автор розглядає підготовчий (ознайомча практика), основний (навчальна практика) і завершальний (стажування) етапи практичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Виявлено, що особливість педагогічної практики полягає в безперервному і послідовному оволодінні студентами професійними вміннями та навичками на основі вимог компетентнісного підходу до рівня підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7228
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizacia_ped_praktuku_u_vushi.pdf553,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.