Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7228
Title: ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Other Titles: ORGANIZATION OF TEACHING PRACTICE IN HIGH SCHOOL AS A FACTOR OF PROFESSIONAL COMPETENCE DEVELOPMENT OF FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHERS
Authors: Безлюдна, Віта Валеріївна
Keywords: педагогічна практика
іноземна мова
компетентнісний підхід
вища школа
Issue Date: 2017
Series/Report no.: УДК 378: 373.5.011.3-051:811;
Abstract: У статті досліджуються особливості організації педагогічної практики у вищій школі на сучасному етапі. В структурі педагогічної практики з іноземної мови автор розглядає підготовчий (ознайомча практика), основний (навчальна практика) і завершальний (стажування) етапи практичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Виявлено, що особливість педагогічної практики полягає в безперервному і послідовному оволодінні студентами професійними вміннями та навичками на основі вимог компетентнісного підходу до рівня підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7228
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Organizacia_ped_praktuku_u_vushi.pdf553,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.