Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7280
Title: Індивідуально-диференційований підхід як засіб підвищення якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу
Authors: Підлипняк, Ірина Юріївна
Keywords: Індивідуально-диференційований підхід
навчально-виховний процес
дошкільний навчальний заклад
Issue Date: 2016
Publisher: Вісник Черкаського нац. ун-ту імені Богдана Хмельницького. Сер. Педагогічні науки № 16
Citation: 372.04
Abstract: У статті розглядається суть термінів «індивідуалізація», «диференціація». Розглянуто проблему виникнення та дослідження категорії «індивідуально-диференційований підхід», розкрито індивідуально-диференційований підхід в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність індивідуально-диференційованого підходу як засобу підвищенні якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу. Запропоновано засоби підвищення ефективності формування навчальних знань і всебічного розвитку дітей.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7280
Appears in Collections:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.