Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7280
Title: | Індивідуально-диференційований підхід як засіб підвищення якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу |
Authors: | Підлипняк, Ірина Юріївна |
Keywords: | Індивідуально-диференційований підхід навчально-виховний процес дошкільний навчальний заклад |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Вісник Черкаського нац. ун-ту імені Богдана Хмельницького. Сер. Педагогічні науки № 16 |
Citation: | 372.04 |
Abstract: | У статті розглядається суть термінів «індивідуалізація», «диференціація». Розглянуто проблему виникнення та дослідження категорії «індивідуально-диференційований підхід», розкрито індивідуально-диференційований підхід в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність індивідуально-диференційованого підходу як засобу підвищенні якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу. Запропоновано засоби підвищення ефективності формування навчальних знань і всебічного розвитку дітей. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7280 |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Indyvidualno-dyferentsiiovanyi_pidkhid_yak_zasib_pidvyshchennia_yakosti_navchalno-vykhovnoho_protsesu_doshkilnoho_navchalnoho_zakladu.pdf | 451,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.