Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7280
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Підлипняк, Ірина Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-06T19:15:36Z | - |
dc.date.available | 2017-11-06T19:15:36Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | 372.04 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7280 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається суть термінів «індивідуалізація», «диференціація». Розглянуто проблему виникнення та дослідження категорії «індивідуально-диференційований підхід», розкрито індивідуально-диференційований підхід в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність індивідуально-диференційованого підходу як засобу підвищенні якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу. Запропоновано засоби підвищення ефективності формування навчальних знань і всебічного розвитку дітей. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Вісник Черкаського нац. ун-ту імені Богдана Хмельницького. Сер. Педагогічні науки № 16 | uk |
dc.subject | Індивідуально-диференційований підхід | uk |
dc.subject | навчально-виховний процес | uk |
dc.subject | дошкільний навчальний заклад | uk |
dc.title | Індивідуально-диференційований підхід як засіб підвищення якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Indyvidualno-dyferentsiiovanyi_pidkhid_yak_zasib_pidvyshchennia_yakosti_navchalno-vykhovnoho_protsesu_doshkilnoho_navchalnoho_zakladu.pdf | 451,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.