Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідлипняк, Ірина Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-06T19:15:36Z-
dc.date.available2017-11-06T19:15:36Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citation372.04uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7280-
dc.description.abstractУ статті розглядається суть термінів «індивідуалізація», «диференціація». Розглянуто проблему виникнення та дослідження категорії «індивідуально-диференційований підхід», розкрито індивідуально-диференційований підхід в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність індивідуально-диференційованого підходу як засобу підвищенні якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу. Запропоновано засоби підвищення ефективності формування навчальних знань і всебічного розвитку дітей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВісник Черкаського нац. ун-ту імені Богдана Хмельницького. Сер. Педагогічні науки № 16uk
dc.subjectІндивідуально-диференційований підхідuk
dc.subjectнавчально-виховний процесuk
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk
dc.titleІндивідуально-диференційований підхід як засіб підвищення якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.