Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7283
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДука, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-11-06T19:49:04Z-
dc.date.available2017-11-06T19:49:04Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationУДК 372uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7283-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему читання дитячої літератури як важливого засобу виховного впливу на особистість дитини- дошкільника. Здійснено спробу висвітлення значення казки у розвитку психоемоційної сфери дошкільників. Проаналізовані сутність народних та літературних казок. Розкрито роль казки у формуванні позитивного світосприйняття у дітей дошкільного віку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ “Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 372;-
dc.subjectдіти дошкільного віку, дитяча художня література, народна казка, літературна казкаuk
dc.titleВплив казки на формування психоемоційного здоров'я дітей дошкільного вікуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vpluv_kazku_na_formyvanny_psuhoemociyne_zdorov'y_ditey_doshkilnogo_viky.pdf645,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.