Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7305
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorП'ясецька, Наталія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-11-09T18:06:22Z-
dc.date.available2017-11-09T18:06:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: "Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика" (22 березня 2017 р.) / [гол. ред. Демченко І. І.]. - Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017 р. - Вип. ІІІ. - 139 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7305-
dc.description.abstractУ тексті розглядаються питання історичного аспекту дослідження порушень мовлення у дітей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.uk
dc.subjectМовлення, порушення мовленняuk
dc.titleІсторичний аспект характеристики вад мовлення у дітейuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Istoruchnui_aspekt.pdf2,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.