Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T20:11:02Z-
dc.date.available2017-11-10T20:11:02Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7312-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему формування соціальної компетентності молодших школярів у контексті впровадження «Державного стандарту початкової загальної освіти». Проаналізовано можливості молодшого шкільного віку у формуванні та розвитку соціальних засад життєдіяльності дитини. Здійснено теоретичний аналіз вітчизняних та зарубіжних досліджень, в яких обґрунтовано сутність та зміст поняття «соціальна компетентність». На основі нього виокремлено характеристики соціальної компетентності молодшого школяра та дано власне визначення досліджуваного поняття.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries37.035;-
dc.subjectкомпетентність, соціальні засади життєдіяльності дитини, соціальна компетентність, соціальна компетентність молодших школярів.uk
dc.titleСоціальна компетентність молодших школярів як предмет наукових дослідженьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko_Oksana.pdf613,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.