Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7313
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T20:19:23Z-
dc.date.available2017-11-10T20:19:23Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7313-
dc.description.abstractУ статті встановлено, що у структурі професійної компетентності майбутнього вчителя початкових класів особливе місце займає готовність до формування соціальної компетентності, яка представляє собою здатність до інтегральної освіти школярів, що забезпечує розвиток компетентності в ефективній взаємодії з оточуючими в процесі вирішення соціальних завдань і досягнення поставлених цілей.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійна педагогічна освіта, компетентність, майбутній вчитель початкової школиuk
dc.titleФормування компетентності майбутнього вчителя початкової школи як актуальна проблема професійної педагогічної освітиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko_Oksana.pdf370,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.