Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T20:28:26Z-
dc.date.available2017-11-10T20:28:26Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7315-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності у контексті впровадження «Державного стандарту початкової загальної освіти». Здійснено теоретичний аналіз вітчизняних та зарубіжних досліджень, в яких обґрунтовано сутність та зміст поняття «підготовка» та «професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи». На основі нього виокремлено характеристики підготовки майбутнього вчителя початкової школи та дано власне визначення досліджуваного поняття.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries371.134+37.035;-
dc.subjectпідготовка, професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи, соціальна компетентність.uk
dc.titleОсобливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності: теоретичні основиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko_Oksana.pdf483,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.