Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7315
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-10T20:28:26Z | - |
dc.date.available | 2017-11-10T20:28:26Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-10 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7315 | - |
dc.description.abstract | У статті актуалізовано проблему підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності у контексті впровадження «Державного стандарту початкової загальної освіти». Здійснено теоретичний аналіз вітчизняних та зарубіжних досліджень, в яких обґрунтовано сутність та зміст поняття «підготовка» та «професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи». На основі нього виокремлено характеристики підготовки майбутнього вчителя початкової школи та дано власне визначення досліджуваного поняття. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | 371.134+37.035; | - |
dc.subject | підготовка, професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи, соціальна компетентність. | uk |
dc.title | Особливості підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності: теоретичні основи | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurchenko_Oksana.pdf | 483,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.