Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T20:44:11Z-
dc.date.available2017-11-10T20:44:11Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7317-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано, що молодший шкільний вік – важливий етап становлення особистості дитини. Це період так званої вторинної соціалізації. Школа продовжує і збагачує процес соціалізації, який розпочався в сім’ї. Перехід дитини до школи – це не лише зміна провідного виду діяльності, яка передбачає досягнення нею певного рівня фізичного і психічного розвитку, але й важливий етап її соціалізації. Саме школа розкриває широкий діапазон міжособистісних контактів, який дитина засвоює за допомогою всієї гами своїх почуттів і переживань.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціалізація, молодший школярuk
dc.titleОсобливості процесу соціалізації молодшого школяра: теоретичний аспект проблемиuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko_Oksana.pdf226,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.