Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7317
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-10T20:44:11Z | - |
dc.date.available | 2017-11-10T20:44:11Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-10 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7317 | - |
dc.description.abstract | У статті з’ясовано, що молодший шкільний вік – важливий етап становлення особистості дитини. Це період так званої вторинної соціалізації. Школа продовжує і збагачує процес соціалізації, який розпочався в сім’ї. Перехід дитини до школи – це не лише зміна провідного виду діяльності, яка передбачає досягнення нею певного рівня фізичного і психічного розвитку, але й важливий етап її соціалізації. Саме школа розкриває широкий діапазон міжособистісних контактів, який дитина засвоює за допомогою всієї гами своїх почуттів і переживань. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціалізація, молодший школяр | uk |
dc.title | Особливості процесу соціалізації молодшого школяра: теоретичний аспект проблеми | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurchenko_Oksana.pdf | 226,13 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.