Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7319
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-10T20:52:56Z | - |
dc.date.available | 2017-11-10T20:52:56Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-10 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7319 | - |
dc.description.abstract | У статті встановлено, що Ддо педагогічних умов формування соціальної компетентності ми відносимо ті умови, які цілеспрямовано створюються у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу з метою забезпечення ефективності розвитку виокремлених компонентів соціальної компетентності молодшого школяра: мотиваційно-ціннісного, когнітивного, рефлексивного. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | педагогічні умови, соціальна компетентність молодшого школяра | uk |
dc.title | Характеристика педагогічних умов соціальної компетентності молодшого школяра | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurchenko_Oksana.pdf | 304,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.