Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7325
Title: | Структурний аналіз готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів |
Authors: | Юрченко, Оксана Володимирівна |
Keywords: | готовність до діяльності, готовність майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів, структура готовності. |
Issue Date: | 10-Nov-2017 |
Series/Report no.: | 371,134:37.035-053,5; |
Abstract: | На основі аналізу наукової літератури у статті розкрито сутність поняття «готовність майбутнього вчителя початкової школи до формування соціальної компетентності молодших школярів», визначено її структуру, критерії та рівні сформованості. Проведений аналіз дав можливість зробити висновок, що досліджуване поняття необхідно трактувати як компонентне особистісне утворення майбутнього педагога, що об’єднує у своїй структурі мотиви професійної діяльності, соціальний інтелект майбутнього педагога, систему знань, умінь і навичок соціалізації молодших школярів й становлення їх як активних суб’єктів соціальної дійсності, та забезпечує його здатність успішно розвивати соціальну компетентність учнів у майбутній професійній діяльності. Визначено та охарактеризовано компоненти досліджуваної готовності: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний та особистісний. Виявлено критерії (спонукально-мотиваційний, знаннєво-інформаційний, операційно-діяльнісний, особистісно-соціалізаційний), показники й визначено рівні її сформованості. Проведене дослідження забезпечує можливість експериментальної перевірки сформованості досліджуваної готовності у майбутніх учителів початкової школи. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7325 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yurchenko_Oksana.pdf | 571,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.