Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T21:17:16Z-
dc.date.available2017-11-10T21:17:16Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7327-
dc.description.abstractУ статті встановлено, що емпіричні дослідження, що проведені науковцями Європи та США, доводять сенситивність дошкільного та молодшого шкільного віку для формування соціальної компетентності; необхідність врахування усіх агентів соціального розвитку (родини, середовища, громад, однолітків, засобів масової інформації, Інтернету тощо), а також те що, сформованість соціальної компетентності відіграє ключову роль у розвитку особистості, успішності її навчальної та життєвої діяльності.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна компетентність, початкова школаuk
dc.titleСоціальна компетентність як предмет наукового дослідження зарубіжних вченихuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko_Oksana.pdf332,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.