Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7327
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-10T21:17:16Z | - |
dc.date.available | 2017-11-10T21:17:16Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-10 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7327 | - |
dc.description.abstract | У статті встановлено, що емпіричні дослідження, що проведені науковцями Європи та США, доводять сенситивність дошкільного та молодшого шкільного віку для формування соціальної компетентності; необхідність врахування усіх агентів соціального розвитку (родини, середовища, громад, однолітків, засобів масової інформації, Інтернету тощо), а також те що, сформованість соціальної компетентності відіграє ключову роль у розвитку особистості, успішності її навчальної та життєвої діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціальна компетентність, початкова школа | uk |
dc.title | Соціальна компетентність як предмет наукового дослідження зарубіжних вчених | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurchenko_Oksana.pdf | 332,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.