Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T21:19:39Z-
dc.date.available2017-11-10T21:19:39Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7328-
dc.description.abstractУ статті встановлено, що реалізація суспільно-громадського напряму розвитку соціального інтелекту вчителя початкової школи виступає важливою складовою апробації етико-філософських ідей майбутнього педагога, сприяє формуванню фундаменту його гуманістичної спрямованості освітньої взаємодії, дає широкі можливості для актуалізації професійних і особистісних якостей (людяність, співчутливість, активність, суб’єктність позиції та ін.), формування почуття активної соціальної позиції та громадянської значущості.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальний інтелект, Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя на основі об’єднання цілей освітньо-виховної, освітньо-професійної, соціально-дозвіллєвої та суспільно-громадської діяльності студентаuk
dc.titleРозвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя на основі об’єднання цілей освітньо-виховної, освітньо-професійної, соціально-дозвіллєвої та суспільно-громадської діяльності студентаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko_Oksana.pdf305,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.