Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7328
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-10T21:19:39Z | - |
dc.date.available | 2017-11-10T21:19:39Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-10 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7328 | - |
dc.description.abstract | У статті встановлено, що реалізація суспільно-громадського напряму розвитку соціального інтелекту вчителя початкової школи виступає важливою складовою апробації етико-філософських ідей майбутнього педагога, сприяє формуванню фундаменту його гуманістичної спрямованості освітньої взаємодії, дає широкі можливості для актуалізації професійних і особистісних якостей (людяність, співчутливість, активність, суб’єктність позиції та ін.), формування почуття активної соціальної позиції та громадянської значущості. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціальний інтелект, Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя на основі об’єднання цілей освітньо-виховної, освітньо-професійної, соціально-дозвіллєвої та суспільно-громадської діяльності студента | uk |
dc.title | Розвиток соціального інтелекту майбутнього вчителя на основі об’єднання цілей освітньо-виховної, освітньо-професійної, соціально-дозвіллєвої та суспільно-громадської діяльності студента | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurchenko_Oksana.pdf | 305,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.