Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T21:22:18Z-
dc.date.available2017-11-10T21:22:18Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7329-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано способи формування соціальної компетентності молодших школярів, які репрезентовані у науковій літературі та вітчизняній практиці, з метою формування цілісного уявлення про досліджуваний процес узагальнюємо зміст діяльності вчителя за виокремленими напрямами формування соціальної компетентності учнів: освітній, виховний, соціально-педагогічний, діагностувальний.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна компетентність, молодший школярuk
dc.titleШляхи та способи формування соціальної компетентності молодшого школяраuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yurchenko_Oksana.pdf377,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.