Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрченко, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-10T21:22:18Z-
dc.date.available2017-11-10T21:22:18Z-
dc.date.issued2017-11-10-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7329-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано способи формування соціальної компетентності молодших школярів, які репрезентовані у науковій літературі та вітчизняній практиці, з метою формування цілісного уявлення про досліджуваний процес узагальнюємо зміст діяльності вчителя за виокремленими напрямами формування соціальної компетентності учнів: освітній, виховний, соціально-педагогічний, діагностувальний.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectсоціальна компетентність, молодший школярuk
dc.titleШляхи та способи формування соціальної компетентності молодшого школяраuk
dc.typeConfThesisuk
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yurchenko_Oksana.pdf377,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.